مراکز خرید استانبول
نوشته شده توسط : تینا

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

معرفی:مرکز خرید آکوا فلوریا یکی از مرکز خرید های خوب استانبول میباشد و در نزدیکی فرودگاه ساخته شده است.از فلوریا ، میتوانید شاهد یکی از زیباترین مناظر قسمت اروپایی شهر باشید.آکوا فلوریا در کل 45000 متر مربع وسعت دارد که در آن آمفی تئاتری روباز با گنجایش 900 نفر، 11 سالن سینما با گنجایش 1280 نفر، فضایی برای پیاده روی با مساحت 52000 متر مربع و در نهایت فضایی اختصاصی جهت خرید با وسعت 13000 متر مربع وجود دارد.از دیگر مواردی که مرکز خرید آکوا فلوریا را خاص می کند، وجود آکواریوم استانبول، بزرگترین آکواریوم موضوعی دنیا در این مجموعه است.از دیگر امکانات این مرکز خرید میتوان به آکواریوم فلوریا، سالن آمفی‌تئاتر روباز، 11 سالن سینما، داروخانه، نمایندگی از برندهای معروف دنیا، فروشگاه‌های پوشاک، فود کورت، محلی برای پیاده‌روی، لوازم‌خانگی فروشی، کتاب‌فروشی میباشد.فست فود و فود کورت این تور استانبول شهریور 98 مرکز خرید در تراس واقع شده است و بهترین غذا ها را برای مسافران تور استانبول سرو میکند و گردشگران عزیز میتوانند در هنگام گرسنگی و خستگی به فود کورت رفته و خستگی را از بدن خود دور کنند.یکی دیگر از ویژگی‌های جذاب مرکز خرید آکوا فلوریا قرار داشتن در سواحل شنی و داشتن منظره‌ای زیبا از دریای مرمره و غروب خورشید است.این مرکز خرید دارای وای فای رایگان نیز می‌باشد. گرشگران عزیز تور استانبول میتوانند معروف ترین برند های روز دنیا را در این مرکز خرید پیدا کرده و تمام خرید های خود را انجام دهند و از برندهای معروفی که در مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول شعبه دارند میتوان به منگو، گپ، فابریکا، مارکو سنتر، تفال، دی اند آر، تووئیست، هری، تویز شاپ، مادو، گونایدیم، بی اند جی استور، پاشاباغچه انگیس هوم، کلومبیا، مارک اند اسپنسر، نتورک و ... اشاره کرد.

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول

موقعیت مکانی:ترکیه، استانبول، منطقه باکیرکوی، فلوریا، محله سنلیکوی، خیابان هالکالی، پلاک 93

مرکز خرید آکوا فلوریا استانبول


مرکز خرید Buyaka استانبول

از مراکز خرید خوب شهر استانبول می توان از مرکز خرید بویکا یاد کرد که سبکی جدید و معماری متفاوتی دارد. در این مرکز خرید انواع برند های روز دنیا و ترکیه فعالیت می کنند و بهترین اجناس را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می دهند. در تور استانبول مرداد 98 مرکز خرید بویکا انواع کالاهایی همچون پوشاک، کیف و کفش، اکسسوری، اسباب بازی، لوازم آرایشی و بهداشتی و ... با قیمتی مناسب و کیفیتی اورجینال به فروش می رسند. 

از امکانات این مجموعه می توان به سالن های مجهز سنما، شهر کودکان، رستوران ها و کافی شاپ و باشگاه بدنسازی اشاره کرد. مسافرین عزیز تور استانبول می توانند در مرکز خرید Buyaka خریدی خوب و به یادماندنی داشته باشند.

 

 

مرکز خرید Buyaka استانبول

 

مرکز خرید Buyaka استانبول


مرکز خرید ترکوز استانبول

از مراکز خرید ارزان استانبول می توان به مرکز خرید ترکوز اشاره نمود که در خیابان تکسیم واقع شده و اجناسی با برند های متفاوت با قیمتی ارزان به فروش می رساند. در این پاساژ می توان اجناسی همچون پوشاک، لوازم آرایشی و بهداشتی، اکسسوری و ... خریداری کرد. مسافرین عزیز تور استانبول که به دنبال مرکز خریدی ارزان و معتبر هستند می توانند بعد از گشتند خیابان استقلال یری به این پاساز نیز بزنند و مایحتاج خود را خریداری نمایند.

 

 

مرکز خرید ترکوز استانبول


مرکز خريد ايستينيه پارک استانبول

از مراکز خرید خوب و پرطرفدار شهر استانبول می توان به مرکز خرید ايستينيه پارک اشاره کرد که دارای معماری لوکس و متفاتی است که باعث جذب گردشگران بسیاری به خود شده است. در این مرکز خرید انواع مارک های روز دنیا و ترکیه با کیفیتی تور کیش اورجینال به فروش می رسانند. اجناس مرکز خرید ايستينيه پارک گران قیمت می باشد اما ارزش خرید و تماشا دارد. در این مرکز خرید امکاناتی نظیر محوطه ای سبز و زیبا، سالن سینما و تئاتر، رستوران و کافی شاپ های خاص و مدرن و ... وجود دارد.

مسافرین عزیز تور استانبول می توانند در مرکز خرید ايستينيه پارک خریدی رویایی و دلچسبی را تجربه نمایند و از امکانات منحصر به فردش استفاده نمایند.

 

 

مرکز خريد ايستينيه پارک استانبول

 

مرکز خريد ايستينيه پارک استانبول

 

تور مشهد

 

تور کیش

 

تور کیش





:: برچسب‌ها: مراکز خرید استانبول,بهترین مراکز خرید استانبول,مراکز خرید معروف استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 4 ارديبهشت 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: